Starszy doradca w dziale Handlu i Marketingu

Starszy doradca

w Dziale Handlu i Marketingu

Główne obowiązki:

  • aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych na usługi internetowe Spółki,
  • umawianie rozmów telefonicznych i spotkań z potencjalnymi klientami firmy,
  • umiejętny dobór i weryfikacja klientów do kontaktu,
  • odpowiadanie na zapytania ofertowe klientów,
  • przygotowywanie raportów sprzedażowych,
  • przygotowywanie i wysyłanie ofert handlowych i prezentacji,
  • negocjowanie oraz zamykanie kontraktów handlowych.

Nasze oczekiwania:

  • roczne doświadczenie w pracy w dziale handlowym, z klientem B2B,
  • wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (zaocznych),
  • poprawne posługiwanie się językiem polskim w mowie i piśmie,
  • miła osobowość i naturalna umiejętność nawiązywania kontaktów,
  • motywacja, gotowość do nauki i zdolność do szybkiego przyswajania wiedzy,
  • praktyczna umiejętność prowadzenia negocjacji i rozmów handlowych,
  • umiejętność bardzo sprawnego korzystania z sieci Internet, poczty elektronicznej oraz pakietu MS Office.

Mile widziane:

  • podstawowa znajomość zagadnień SEO / SEM / Social Media

Oferujemy:

  • pracę w perspektywicznej i bardzo szybko rozwijającej się branży SEO/SEM/Social Media
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • wdrożenie w obowiązki przez doświadczoną kadrę, liczne szkolenia branżowe, coachingi indywidualne i grupowe,
  • przyjazną atmosferę w młodym, dynamicznym zespole,
  • stałe miejsce zatrudnienia w szybko rozwijającej się firmie,
  • wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji i zaangażowania.

Aplikacje (CV oraz list motywacyjny) prosimy przesyłać na adres: kariera@ideaoptima.pl
W tytule maila: Starszy konsultant w Dziale Handlu i Marketingu
Prosimy o dodanie klauzuli: „Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i selekcji.”

Dbamy, aby każda złotówka przyniosła maksymalny zysk.

Porozmawiajmy o tym jak dotrzeć do Twoich klientów.