Zarządzanie kampaniami PPC
Optymalizacja kampanii Linków Sponsorowanych
Zarządzanie kampaniami PPC
Popraw jakość i efektywność Twoich reklam
Dla kogo?
Oferta kompleksowego zarządzania i optymalizacji kampanii PPC (Pay per Click), skierowana jest do klientów, którzy prowadzą, lub prowadzili kampanię Linków Sponsorowanych.
Wstępny audyt Twojej kampanii przeprowadzamy – ZA DARMO
Wstępny audyt obejmuje ocenę skuteczność Twojej kampanii PPC pod kątem:
- obranych celów,
- ustawień i struktury,
- budowy grup reklamowych,
- dopasowania słów kluczowych,
- jakości oraz efektywności tekstów reklam,
- wyboru stron docelowych.
Na tym etapie otrzymają Państwo dokument zawierający zbiór wniosków i rekomendacji, których wdrożenie wyraźnie poprawi jakość prowadzonej kampanii.
Co zyskają Państwo korzystając z pełnej usługi ?
Dzięki zaawansowanej wiedzy certyfikowanych specjalistów Google AdWords i Google Analytics, jesteśmy w stanie zwiększyć skuteczność kampanii PPC nawet o kilkadziesiąt %. Zawsze przed podjęciem prac nad optymalizacją kampanii, wspólnie z klientem ustalamy najważniejsze wskaźniki/cel kampanii. W zależności od przyjętych celów jesteśmy w stanie minimalizować puste wejścia na stronę, zmniejszyć koszty kampanii, stworzyć nowe kombinacje słów kluczowych, które bezpośrednio przełożą się na wzrost jakości ruchu na stronie i zwiększą ilość konwersji.
Wzrost efektywności
Dążymy do zwiększenia współczynnika klikalności reklam i wejść potencjalnych klientów na stronę. Zwiększamy kombinację słów kluczowych, dodajemy nowe wartościowe słowa kluczowe. Dzięki temu jesteśmy w stanie pokierować na stronę Klienta dużo więcej wartościowego ruchu.
Określamy najlepszą pozycję wyświetlania się reklamy, będącą kompromisem między wysokością ceny za przekierowanie, a najbardziej efektywną pozycją wyświetlania się reklamy.
Wzrost sprzedaży
Poprzez odpowiedni dobór słów w treści reklamy minimalizujemy tak zwane „przypadkowe wejścia” tzn, wizyt na stronie nie wnoszących żadnej wartości dodanej – które nie przynoszą pożądanego działania. Prowadzimy działania pod kątem zwrotu z inwestycji (ROI) analizując osobno skuteczność każdego słowa kluczowego. Analizujemy procesy zakupowe, mierzymy konwersję poszczególnych treści reklamy. Przy dużych kampaniach audyt może łączyć się z przeprowadzeniu eksperymentalnych zmian w jednej z kampanii, aby sprawdzić założenia reorganizacji grupy reklam czy strategię cenową. Następnie uwzględniając wyniki tych badań – maksymalizujemy sprzedaż.
Bezpieczeństwo
Po przekazaniu pełnego audytu następuje okres nadzoru nad wdrożeniem zmian i bieżące wsparcie.
Modele rozliczeń
- opłata stała uzależniona od wielkości konta i zakres działań,
success fee, np. % od obniżenia jednostkowego kosztu pozyskania klienta – negocjowane indywidualnie.