O firmie
Lider w branży marketingu internetowego
Poznaj Idea Optima
Misją firmy Idea Optima jest wsparcie swoich klientów w osiągnięciu sukcesu gospodarczego poprzez dostarczanie najwyższej jakości usług z zakresu marketingu internetowego.
Cel jaki stawiamy sobie każdego dnia jest zadowolenie odbiorców naszych usług. Dlatego dbamy o wysoką skuteczność kampanii reklamowych, mierzoną wynikiem biznesowym klientów.
Sukces naszego klienta jest naszym sukcesem. Kropka.
Możemy poszczycić się bardzo wysokim poziomem przedłużalności prowadzonych przez Nas kampanii reklamowych sięgającym 85 %.
Co nas wyróżnia ?
Efektywność
Nasze podejście do działań marketingowych charakteryzuje nacisk na analizę i rygorystyczną optymalizację zwrotu z inwestycji w marketing on-line. Skutecznie zarządzamy przekazanymi nam budżetami reklamowymi działając na rzecz jak najwyższej konwersji, (realizacji celów kampanii) przy jednoczesnym minimalizowaniu kosztów.

Skuteczność
Zdobywamy zaufanie firm z różnych sektorów gospodarki. Bogata wiedza i profesjonalizm znalazły odzwierciedlenie w przyznawanych indywidualnie pracownikom certyfikatach.Wśród mających największy wpływ na profesjonalizm wykonania usług świadczonych przez firmę Idea Optima wymienić należy: Google AdWords Individual Qualification i Google Analytics Individual.

Indywidualne podejście
Współpracujemy z naszymi klientami ramię w ramię, ponieważ zdajemy sobie sprawę, że osiągnięcie pożądanych efektów marketingowych wymaga dogłębnego zrozumienia biznesu klientów i jasno postawionych celów kampanii. Dlatego też, dopasowujemy się do potrzeb i tworzymy indywidualne strategie promocji, wykorzystujące różne kanały dotarcia do Klientów.

Dążenie do doskonałości
Naszą dumą jest młoda, lecz świetnie wykwalifikowana kadra pracowników, którzy gotowi są sprostać życzeniom nawet najbardziej wymagających klientów. Stały rozwój, dążenie do doskonałości, codzienne podnoszenie sobie poprzeczki owocuje pozyskiwaniem rynku i obsługą coraz większych kampanii.

Nadrzędna zasada: Nasi klienci są naszymi inwestorami.
Nasi klienci, płacąc za nasze produkty, są tak naprawdę fundatorami naszej działalności. Staramy się sprostać ich wymaganiom, a nie oczekiwaniom inwestorów, giełdy czy zarządu.