Korzyści

Jak wykorzystać pełnie możliwości wyszukiwarek

Korzyści Pakiet SEM – kompleksowa strategia obecności w wyszukiwarkach

Klienci nie pytają, czy warto promować się w Internecie, ale – jak to robić, by przy racjonalnych nakładach osiągać maksymalne korzyści i zwrot z inwestycji. Pakiety SEM mają ogromną przewagę nad pojedynczymi akcjami reklamowymi czy wizerunkowymi – osiągają Państwo efekt skali i wzmocnienia w jednej, wygodnej usłudze. Pakiet SEM to:

3 w 1 – Synergia metod i narzędzi

Wybierają Pakiet SEM, zyskują Państwo gwarancję pełnego wykorzystanie potencjału wyszukiwarek. Synergia działań SEO (pozycjonownaie) + PPC (linki sposnorowane) + narzędzie analityczne Google Analytics pozwala na dotarcie do dużo większej ilości użytkowników. Przykładowo – jeśli SEO przynosi nam 50 odwiedzin dziennie, to po włączeniu kampanii PPC, która powinna przynosić 20 wejść dziennie, okazuje się, że wejść jest nie 70, lecz 120.

Pakiet SEM pozwala na maksymalizację potencjał sprzedaży firmy w sieci. To unikalne połączenie, z którego korzystają Państwo na bardzo prostych zasadach – jeden opiekun kampanii zarządza całością prac dedykowanych wskazanej stronie.

Bez ryzyka i przypadkowych rozwiązań

Oddelegowanie odpowiedzialności za e-marketing profesjonalistom to brak ryzyka: kosztownych pomyłek i przypadkowych rozwiązań. Państwa kampanię obsłuży najlepsza kadra: doświadczony pozycjoner, certyfikowany specjalista AdWords i Analytics. Nad całością będzie czuwał SEM Menedżer wyspecjalizowany w zarządzaniu najbardziej rozbudowanymi strategiami obecności w Sieci. Wiele usług, ale jeden, niezawodny partner to bezpieczeństwo obsługiwanej strony www, wygoda korzystania i dopracowane parametry kampanii, przekładających się finalnie na oszczędność czasu i pieniędzy klienta.

Wzrost zaufania i wiarygodności firmy

Połączone działań SEO (pozycjonowanie) i PPC (linków sponsorowane) powodują bardzo ważny aspekt psychologiczny – użytkownik, który widzi dwa wyniki wyszukiwania prowadzące do tej samej strony docelowej bardziej „ufa”, że ten wynik jest najlepiej dopasowany do jego intencji oraz najprawdopodobniej firma jest liderem tego rynku. Dzięki temu, połączenie działań SEO i PPC daje efekt Synergii zwanej w nomenklaturze SEM „Efektem Surround” (Surround Effect) – użytkownicy nie dość, że częściej klikają, to jeszcze mają większe zaufanie do marki, przez co chętniej dokonują konwersji w postacie zakupu, czy kontaktu z firmą.

Efekty widoczne natychmiast

Wielką zaletą Pakietu SEM z pewnością jest fakt, że po rozpoczęciu pozycjonowania i kampanii linków sponsorowanych, ruch z linków sponsorowanych nadchodzi natychmiast po uruchomieniu kampanii. W przeciwieństwie do SEO, gdy na efekty pozycjonowania musimy niekiedy czekać wiele miesięcy, podczas gdy biznes musi generować przychody – do czego w Internecie potrzebny jest ruch. Połączenie pozycjonowania i linków sponsorowanych w jednej usłudze jest gwarancję
ciągłej widoczności oferty Państwa firmy w wyszukiwarce Google

Akcja – Raport – Reakcja

W Internecie nie ma stałych, niewzruszonych zasad i ustawień idealnych w każdej sytuacji rynkowej. Prowadzimy stałą optymalizację kampanii, a więc mniejsze ryzyko jakichkolwiek błędów i nietrafionych decyzji marketingowych. Dostosowujemy parametry kampanii do bieżących potrzeb klientów, aktualnych trendów rynkowych, danych płynących z zaawansowanej analizy statystycznej. Państwa kampania jest dzięki temu dynamiczna, a dostarczane rozwiązania – dopasowane do realnych celów biznesowych.

Stała opieka dedykowanego SEM Managera

Dedykowany SEM manager dostępny zapewnia natychmiastowe reagowanie na zmieniające się otoczenie rynkowe i Państwa potrzeby rynkowe. W każdej chwili mogą Państwo zdecydować na przykład o zmianie dziennego budżetu, listy wyrażeń kluczowych, treści i kierowania reklam. Co najważniejsze – jednym telefonem do SEM Menedżera zarządzają Państwo całym zespołem pracowników, odpowiedzialnych za sukces wszystkich kampanii w Sieci.

Dbamy, aby każda złotówka przyniosła maksymalny zysk.

Porozmawiajmy o tym jak dotrzeć do Twoich klientów.