O usłudze

Kampanie w Google AdWords

O usłudze

Wyobraźmy sobie billboardy: reklamodawcy płacą za przestrzeń reklamową w zależności od tego, ile przejeżdżających obok osób może zobaczyć ich reklamę, niezależnie od tego, czy te osoby rzeczywiście ją zauważą. Inne tradycyjne media – telewizja, radio, prasa, plakaty, ulotki, działają według tego samego schematu.

Linki sponsorowane są inne: użytkownicy klikają reklamę, gdy chcą uzyskać więcej informacji.

Dzięki linkom sponsorowanym Klienci z łatwością znajdą Twoją ofertę.

jak dziala wyszukiwarka

Kliknięcie mówi o tym, że użytkownik zobaczył Twoją reklamę i że (prawdopodobnie) spodobała mu się – chce zapoznać się z ofertą firmy. Ponadto Jeśli 100 osób zobaczy Twoją reklamę, a trzy z nich ją klikną, płacisz za trzy kliknięcia, a nie za pozostałe 97 wyświetleń. Widzisz różnice ?

Linki są wyświetlane po wpisaniu w okno wyszukiwania wybranego przez reklamodawcę słowa kluczowego np. Reklama biura ubezpieczeniowego będzie wyświetlana po wpisaniu w Google takich słów jak „tanie oc”, „oc/ac”, „ubezpieczenie majątkowe” itp.

Niesłabnące zainteresowanie i powszechność linków sponsorowanych Google AdWords wynika z tego, że są one pozytywnie odbierane i przydatne dla użytkowników Internetu.

Kampania linków sponsorowanych w Google AdWords to bardzo efektywna forma reklamy internetowej, dzięki której reklamowana strona może od razu pokazać się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania w formie linków sponsorowanych na promowane wyrażenia kluczowe.

 

linki sponsorowane

Kampania Google AdWords umożliwia wyświetlanie reklam osobom, które szukają w Internecie informacji związanych z działalnością Państwa firmy. W zależności od przyjętej przez Państwa strategii, po wprowadzeniu w wyszukiwarce Google danego wyrażenia, Państwa reklama pojawi się po prawej stronie lub ponad naturalnymi wynikami.

Linki sponsorowane – dlaczego u nas?

Na stronie wyszukiwarki Google linki sponsorowane pojawiają się w kolumnie, jedna pod drugą. Miejsce, które zajmie Państwa link w tej kolumnie, zależy od:

  • wskaźnika „klikalności” reklamy,
  • profesjonalnego sformułowania tekstu reklamy,
  • dopasowaniu do niego listy słów i wyrażeń kluczowych
  • ustalonego kosztu za jedno kliknięcie.

Cena za kliknięcie wiąże się z konkurencją na dane wyrażenie, jeśli jest niewielka, również koszty utrzymania reklamy na czołowych pozycjach będą nieduże. O tym, które miejsce zajmie Państwa link sponsorowany decydować będzie wybrana strategia.

Strategia optymalna

Umożliwia linkom zajęcie wysokich pozycji przy zachowaniu optymalnych kosztów. Nasi specjaliści tak dysponują budżetem, aby pozycjonowane reklamy lokowały się na wysokich miejscach wobec linków konkurencyjnych. Jednocześnie cena za jedno „kliknięcie” pozostanie optymalna.

Strategia agresywna

Wiąże się z wyższymi kosztami za „kliknięcie”, ale jej celem jest zajęcie przez pozycjonowaną stronę pierwszego miejsca w kolumnie reklam. Co ważne: podjęcie kampanii tego rodzaju stwarza największą szansę na nagrodę – link na specjalnym wyróżnionym tle, usytuowany ponad naturalnymi wynikami wyszukiwania.

Poza wyborem strategii bardzo ważne jest precyzyjne określenie celów kampanii i przygotowanie spójnego planu jej realizacji. Cele powinny być oparte o mierzalne wskaźniki, takie jak ilość i koszt konwersji (zamierzona akcja użytkownika np. rejestracja, sprzedaż, zapytanie), czy ilość oraz jakość generowanego ruchu.

Aby rozpocząć skuteczną kampanię linków sponsorowanych Google AdWords, wystarczy skontaktować się z naszymi specjalistami, którzy pomogą w opracowaniu strategii pozwalającej na realizację celów Państwa firmy.

zamow - linki sponsorowane
Uruchomione i prowadzone przez nas kampanie są nieustannie optymalizowane, aby jak najlepiej wykorzystać budżety przeznaczane na reklamę. Na każdym etapie trwania kampanii mają Państwo także możliwość zmiany treści linków sponsorowanych oraz wyrażeń kluczowych. Dzięki szerokiemu spektrum interaktywnych raportów Klient ma zawsze pełną informację na temat opłacalności prowadzonych przez nas działań.

Linki sponsorowane – Zapraszamy do nas

Nasi pracownicy posiadają wydany przez firmę Google Inc. certyfikat Qualified Google Advertising Professional, co potwierdza nasze kompetencje w zakresie kampanii reklamowych w Google.To co nas wyróżnia, w pracy z klientem to stosowania przez nas najlepszych praktyk

  • Indywidualne podejście dedykowanego specjalisty
  • Ręczne budowanie i obsługa kampanii
  • Ciągła optymalizacja stawek za kliknięcie
  • Okresowe testy reklam
  • Prowadzenie kampanii od ogółu do szczegółu

Kampania Linków Sponsorowanych Google Adwords to sposób na błyskawiczne dotarcie na szczyt wyników wyszukiwania. Jak zrobić to najniższym kosztem, przy jednocześnie wysokim Wyniku Jakości i zwrocie z inwestycji? Zapraszamy Państwa do wypróbowania naszych umiejętności!

Paweł Wiącek
Kierownik Działu Handlowego
e-mail:pawel.wiacek@ideaoptima.pl

Dbamy, aby każda złotówka przyniosła maksymalny zysk.

Porozmawiajmy o tym jak dotrzeć do Twoich klientów.