Korzyści

Kampanie w Google AdWords

Korzyści

Kampania linków sponsorowanych to nieograniczona możliwość wykorzystania potencjału komunikatu internetowego. Docieramy wyłącznie do klientów realnie zainteresowanych naszą ofertą. Link sponsorowany to idealna propozycja dla firm, które chcą dotrzeć do danej grupy docelowej w sposób szybki, prosty i nieinwazyjny. Po wprowadzeniu w wyszukiwarce wyrażenia „pozycjonowanie” lub „linki sponsorowane” Państwa reklama pojawi się po prawej stronie lub ponad wynikami naturalnymi, w zależności od przyjętej strategii. Dzięki kliknięciu w link internauta – potencjalny klient – może wejść na stronę i wybrać produkty czy usługi z Państwa oferty. Przykładowe reklamy mogą wyglądać następująco:

korzysci

Trafiając za pośrednictwem linku na Państwa stronę, internauta wykazuje zainteresowanie prezentowaną ofertą. Odwiedziny na stronie oznaczają, że użytkownik ocenił oferty firm konkurencyjnych i wybrał Państwa propozycję, jest zainteresowany Państwa usługami i zamierza rozpocząć współpracę jako usługodawca lub usługobiorca. Obok korzyści płynących z trafnego nakierowania linków sponsorowanych na grupę docelową, tę nowoczesną formę kampanii reklamowej wyróżnia:

Efekty widoczne natychmiast

Reklama w postaci linku sponsorowanego jest widoczna wśród wyników wyszukiwania niemal natychmiast po ustaleniu słów kluczowych i teści reklam. Efekt sprzedażowy może być zatem odczuwalny zaraz po uruchomieniu kampanii.

Skuteczne generowanie sprzedaży on-line

Decydując się na reklamę linków sponsorowanych jesteś pewien, że Twoja oferta znajdzie się natychmiast w miejscu z którego korzystają setki, tysiące, a nawet miliony potencjalnych klientów. Z wyszukiwarki Google korzysta 85% internautów w Polsce – prawie 16 milionów osób. Tu nie ma miejsca na niedomówienia i wątpliwości. Zawsze masz pewność, że: zarobisz, sprzedaż, pozyskasz klientów.

Bardzo dokładne targetowanie

Kampanie linków sponsorowanych można bardzo precyzyjnie skonfigurować tak, aby nakierować reklamę według kryterium: godziny, pory dnia, dni tygodnia, lokalizacji geograficznej użytkownika: kontynentu, kraju, województwa, miasta, a nawet konkretnej dzielnicy. Dzięki temu reklamodawca może dotrzeć do precyzyjnej dobranej grupy docelowej.

Opłata tylko za wejście na stronę

Korzystając z usługi linków sponsorowanych, będą Państwo płacić tylko za „kliknięcia” – wejścia użytkowników na Państwa stronę firmową. Jeśli 100 osób zobaczy reklamę, a trzy z nich ją klikną, płatność jest tylko za trzy kliknięcia, a nie za pozostałe 97 wyświetleń.

Inwestycja pod kontrolą

Reklamodawca płaci tyle, ile chce – wystarczy określić limit dziennych wydatków na kliknięcia, by zachować pełną kontrolę nad kosztami i ocenić czas trwania kampanii. Nasi specjaliści pomogą ustalić, jaki dzienny budżet jest optymalny z perspektywy branży i dobranych wyrażeń kluczowych oraz celów marketingowych kampanii. To reklamodawca decyduje, jakie fundusze przeznaczy na reklamę w Internecie w danym miesiącu.

Możliwość reklamy za granicą

Państwa reklama może być emitowana praktycznie w dowolnym zakątku świata. Wyszukiwarka Goole jest powszechna w około 160 krajach.

Profesjonalna kampania – zespół certyfikowanych specjalistów

Jako certyfikowany Partner Google zapewniamy najwyższe standardy prowadzenia kampanii linków sponsorowanych przestrzegając zasad Google współpracy z firmami zewnętrznymi. Przygotowujemy indywidualne rozwiązania maksymalnie wykorzystując potencjał marketingowy naszych klientów. Jesteśmy także w pełni transparentni, nasi Klienci mają dostęp do kompletu informacji o projekcie – w tym do konta Google AdWords.

Możliwość reklamy sezonowej

Możliwość emitowania i wstrzymywania reklamy w wybranych miesiącach, tygodnia a nawet dniach i godzinach pozwala Państwu na pełną elastyczność.

Dbamy, aby każda złotówka przyniosła maksymalny zysk.

Porozmawiajmy o tym jak dotrzeć do Twoich klientów.