Z IDEA OPTIMA TO DOBRY WYBÓR?
budżetu w Google
przedłużonych umów
jest z nami od ponad 4 lat
JAK POPRAWIAMY SPRZEDAŻ
JAKI DAJEMY ZWROT Z INWESTYCJI
JUŻ TERAZ ODKRYJ ZALETY GOOGLE ADS
i wpraw w ruch swój biznes
GOOGLE ADS I MOBILE
– POŁĄCZENIE DOSKONAŁE
Rok 2018 to prawdziwy przełom w obszarze marketingu mobile. Do takiego wniosku zbliżyły nas dane otrzymane po przeprowadzeniu kampanii z okazji Black Friday, gdzie liczba mobilnych odbiorców reklamy przewyższyła liczbę użytkowników desktopowych – z wynikiem 49% ogółu konwersji. Co to oznacza? Obecnie klienci wybierają właśnie smartfony jako urządzenia, za pośrednictwem których finalizują zakupy online. Pomaga w tym stale rosnąca liczba sklepów na rynku e-commerce. Takie tendencje pokazują, jak istotna z punktu widzenia przedsiębiorcy jest reklama Google Ads. Użytkownik mobilny w pierwszej kolejności w wyszukiwarce otrzymuje linki sponsorowane i promowane produkty w formie graficznej, niejednokrotnie w ogóle nie docierając do wyników organicznych. Wybieranie Google AdWords jest zatem trafnym pomysłem szczególnie w odniesieniu do tendencji mobile.
GOOGLE ADWORDS A REKLAMA TRADYCYJNA
czyli dlaczego warto wybrać reklamę w internecie
Podstawową przewagą Google AdWords (Google Ads) nad reklamą tradycyjną jest łatwa mierzalność efektów. Zmierzenie skuteczności reklama prasowej czy telewizyjnej bazuje na danych statystycznych, które mogą rozmijać się z rzeczywistością. W Google AdWords, szczególnie dzięki połączeniu konta z Google Analytics, zyskujesz szansę śledzenia każdej złotówki wydanej na kampanie reklamowe online. Aby zacząć reklamę z Google AdWords nie musisz dysponować pięciocyfrowym budżetem. Możesz rozpocząć kampanie od dowolnej kwoty, obserwować jej postęp, by następnie modyfikować i doskonalić, aż do osiągnięcia w pełni zadowalających Cię rezultatów.