DLACZEGO WARTO ZAINWESTOWAĆ W GOOGLE ADWORDS? FAKTY
DLACZEGO GOOGLE ADWORDS (GOOGLE ADS)
Z IDEA OPTIMA TO DOBRY WYBÓR?
Słowa bywają kluczowe, ale tak naprawdę, to właśnie liczby nie kłamią:
ponad 5 mln zł wydanego
budżetu w Google
ponad 90%
przedłużonych umów
wielu klientów
jest z nami od ponad 4 lat
CASE STUDY WE KWNOW-HOW, CZYLI NASZE WYBRANE REKOMENDACJE
ZOBACZ,
JAK POPRAWIAMY SPRZEDAŻ
SPRAWDŹ,
JAKI DAJEMY ZWROT Z INWESTYCJI

JUŻ TERAZ ODKRYJ ZALETY GOOGLE ADS

i wpraw w ruch swój biznes

Bądź widoczny w internecie i skutecznie wyprzedź swoją konkurencję, zanim zrobią to inni! Z Google Ads nie tylko wzmocnisz wizerunek swojej firmy i dotrzesz do nowych klientów, ale przede wszystkim skutecznie zwiększysz zyski. Fundament świetnej skuteczności kampanii Google Ads sprowadza się do kilku podstawowych czynników. Sprawdź poniżej.

GOOGLE ADS I MOBILE
– POŁĄCZENIE DOSKONAŁE

Liczba użytkowników urządzeń mobilnych stale rośnie. Coraz chętniej i częściej dokonują oni zakupów z poziomu swoich smartfonów, dlatego już teraz warto pomyśleć o kierowaniu kampanii do tego sektora Twoich potencjalnych klientów.

Rok 2018 to prawdziwy przełom w obszarze marketingu mobile. Do takiego wniosku zbliżyły nas dane otrzymane po przeprowadzeniu kampanii z okazji Black Friday, gdzie liczba mobilnych odbiorców reklamy przewyższyła liczbę użytkowników desktopowych – z wynikiem 49% ogółu konwersji. Co to oznacza? Obecnie klienci wybierają właśnie smartfony jako urządzenia, za pośrednictwem których finalizują zakupy online. Pomaga w tym stale rosnąca liczba sklepów na rynku e-commerce. Takie tendencje pokazują, jak istotna z punktu widzenia przedsiębiorcy jest reklama Google Ads. Użytkownik mobilny w pierwszej kolejności w wyszukiwarce otrzymuje linki sponsorowane i promowane produkty w formie graficznej, niejednokrotnie w ogóle nie docierając do wyników organicznych. Wybieranie Google AdWords jest zatem trafnym pomysłem szczególnie w odniesieniu do tendencji mobile.

GOOGLE ADWORDS A REKLAMA TRADYCYJNA

czyli dlaczego warto wybrać reklamę w internecie

Google Adwords to nie tylko łatwa mierzalność efektów, ale również swobodna możliwość monitorowania postępu kampanii, czy modyfikacji jej parametrów. Google AdWords to gwarancja pełnej kontroli wydatków reklamowych.

Podstawową przewagą Google AdWords (Google Ads) nad reklamą tradycyjną jest łatwa mierzalność efektów. Zmierzenie skuteczności reklama prasowej czy telewizyjnej bazuje na danych statystycznych, które mogą rozmijać się z rzeczywistością. W Google AdWords, szczególnie dzięki połączeniu konta z Google Analytics, zyskujesz szansę śledzenia każdej złotówki wydanej na kampanie reklamowe online. Aby zacząć reklamę z Google AdWords nie musisz dysponować pięciocyfrowym budżetem. Możesz rozpocząć kampanie od dowolnej kwoty, obserwować jej postęp, by następnie modyfikować i doskonalić, aż do osiągnięcia w pełni zadowalających Cię rezultatów.

PONAD 95% NASZYCH KLIENTÓW PRZEDŁUŻYŁO Z NAMI WSPÓŁPRACĘ
Paweł Wiącek – CEO
Certyfikowany specjalista Google Ads (AdWords).
Założyciel i właściciel marki Idea Optima.
Lubi cieszyć się z efektów pracy i zadowolenia klientów agencji.
Partnerstwo i współpraca ramię w ramię to jego domena.
Skontaktuj się ze mną
Razem dobierzemy optymalny plan działania
dla Twoich potrzeb

Odbierz swoją darmową konsultację



Wysyłając formularz akceptujesz politykę prywatności.
Przesyłając swoje dane zgadzam się na kontakt

DARMOWA WSKAZÓWKA – TO WARTO WIEDZIEĆ
Dobór odpowiednich słów kluczowych to podstawa dla przeprowadzenie skutecznej kampanii Google Ads. Czym kierować się przy dobrze fraz ? Słowa kluczowe powinny być dobrane przede wszystkim na podstawie treści strony, zasięgu lokalizacji kampanii i jej budżetu, grupy docelowej odbiorów oraz liczby zapytań.