O usłudze

Sprawdź w jaki sposób pomożemy Ci dotrzeć do użytkowników konkretnych serwisów

Reklama Kontekstowa

Google to nie tylko wyszukiwarka. Za pomocą Google Display Network reklamy mogą być emitowane w innych produktach firmy (np: GMAIL, YouTube). Google daje też możliwość wyświetlania przekazów reklamowych poza wyszukiwarką, w sieci reklamy kontekstowej, która dociera do ponad 95% polskich internautów, co czyni ją największą siecią reklamową w Polsce. Reklamy produktów mogą być wyświetlane w szerokiej gamie witryn internetowych – od największych portali (onet.pl, gazeta.pl, interia.pl) po setki tysięcy mniejszych witryn o mocno zróżnicowanej tematyce. Idea Optima prowadzi kampanię kontekstowe na witrynach w sieci Google, a także WP i Onet boksy.

Dlaczego warto?

Duże możliwości precyzyjnego kierowania reklam (słowa kluczowe, miejsca docelowe, zainteresowania) oraz pełna mierzalność efektywności sprawia, iż reklama kontekstowa Google jest najbardziej efektywną formą reklamy typu Display.

Reklama kontekstowa to świetny sposób na niezwykle tanią kampanię zasięgową a także na dotarcie do użytkownika niszowego zainteresowanego ściśle określoną tematyką. Spośród innych sieci reklamy kontekstowej Google wyróżnia się niezwykle dużą ilością proponowanych rozwiązań:

Możliwości emisji reklamy:

  • w systemie CPC (cost per click) rozliczanej za kliknięcia – w modelu tym standardowo Google automatycznie dobiera witryny tematycznie powiązane z reklamowanym produktem. Istnieje możlliwość eliminacji niechcianych witryn. Koszt emisji już od 5 groszy za kliknięcie,
  • w modelu CPM rozliczanej za wyświetlenia – w modelu tym mamy możliwość doboru witryn, na których będzie prowadzona emisja, możemy zdać się także automatyczny system Googla.

Reklama kontekstowa to reklama:

  • tekstowa – boksy reklamowe analogiczne do boksów dostępnych w wyszukiwarce,
  • graficzna – dostępne są wszystkie standardowe formy banerowe,
  • video – reklama video jest nieporównywalnie tańsza od reklamy proponowanej w sieciach reklamy i w portalach. Koszt kliknięcia w reklamę już od 0,75 PLN,
  • Reklama kontekstowa w Google może być kierowana do dowolnego regionu geograficznego, w wybranym języku.

reklama kontekstowa

Reklama kontekstowa pozwala na dotarcie do użytkowników z poza wyszukiwarki. Doskonale sprawdza się w przypadku kampanii wizerunkowych – budujących wzrost świadomości marki, a także w dotarciu do użytkownika niszowego zainteresowanego ściśle określoną tematyką.
Możliwość emisji reklamy tekstowych, graficznych i video pozwala na stworzenie ciekawych kreacji reklamy, adekwatnych do stawianych celów.

Reklama kontekstowa – dlaczego u nas?

Reklama kontekstowa pozwala na skuteczną kampanię zasięgową, bądź na dotarcie do użytkownika niszowego zainteresowanego ściśle określoną tematyką. Reklama kontekstowa pozwala na rozszerzenie zasięgu działalności, a na jej skuteczność składają się następujące elementy:

  1. wybór kampanii: zasięgowa/wizerunkowa, lub ściśle tematyczna
  2. dobór fraz kluczowych i witryn docelowych
  3. tekst reklamy bądź projekt graficzny
  •  Wybór kampanii: zasięgowa / wizerunkowa lub ściśle tematyczna

Kapania zasięgowa / wizerunkowa jest szczególnie dobra dla promocji produktów rzadko wyszukiwanych w wyszukiwarkach np. nowości rynkowych, a także przy budowaniu wzrostu świadomości marki. Płacąc zaledwie 10 tys. zł można uzyskać nawet 10 MILIONÓW wyświetleń naszej reklamy!

Kampania tematyczna – kierowana do grupy odbiorców ściśle zainteresowanych określoną tematyką. Reklama zostanie umieszczona na stronach tematycznie odpowiadających reklamowanemu produktowi.

Wybór strategii jest uzależniony od Państwa aktualnych potrzeb. Nasi doświadczeni specjaliści pomogę wybrać odpowiednią strategię komunikacji, która pozwoli na osiągnięcie celów kampanii.
Analizę potencjału promocyjnego przeprowadzamy bezpłatnie dla wszystkich firm. Wyniki przeprowadzonej analizy – wraz z konkretną propozycją współpracy – pozwolą Państwu wybrać najbardziej optymalną strategię promocji.

  • Jak to działa ? Dobór fraz kluczowych i witryn docelowych

Na podstawie wybranych słów kluczowych system dobiera takie strony internetowe, których treść najlepiej odpowiada treści reklamy i na tych stronach ją wyświetla. Np. reklama biura podróży będzie wyświetlana na stronach poświęconych turystyce, a reklama dachówek w portalu budowlanym. Klient może także samodzielnie wybrać domeny, które mają emitować reklamy lub niektóre z nich określić jako preferowane. Można także wykluczyć witryny niepożądane, na których nie chcemy zobaczyć naszych reklam.

  •  Tekst reklamy bądź projekt graficzny, który sprzedaje

Performance design (ang. projektowanie efektywnościowe) jest stylem projektowania graficznego mającym na celu optymalizację formy i treści w celu maksymalizacji skuteczności przekazu reklamy. Specjalizujemy się w efektywnym projektowaniu graficznym na potrzeby internetu.
Od samego początku procesu twórczego koncentrujemy się na konwersji. Właśnie dlatego nasze kreacje i teksty są skuteczne, a nasi projektanci są w stanie rzetelnie doradzić klientom najbardziej efektywne rozwiązania.

Aby rozpocząć skuteczną kampanię kontekstową, wystarczy skontaktować się z naszymi specjalistami, którzy pomogą w wyborze i opracowaniu strategii pozwalającej na realizację celów Państwa firmy.

zamow - reklama kontekstowa

Oferujemy skuteczną kampanię kontekstową prowadzoną przez zespół doświadczonych specjalistów znakomicie znających tajniki tego typu reklamy. Produktywne kreacje graficzne i teksty reklamy połączone ze stałą optymalizacją i monitoringiem kampanii gwarantują osiągnięcie wysokich efektów kampanii.

Reklama kontekstowa – Zapraszamy do nas

Powierzając naszej agencji obsługę kampanii kierowanej kontekstowo zyskujecie Państwo opiekę doświadczonych specjalistów. W ramach obsługi opracujemy zestaw słów kluczowych i będziemy na bieżąco optymalizować kampanię (najczęściej dla reklamy kontekstowej stosuje się inne zestawy słów kluczowych niż dla kampanii kierowanych na wyniki wyszukiwania). Klient otrzyma dostęp do rozbudowanych statystyk kampanii. Oprócz ilości kliknięć można mierzyć ilość konwersji np. zapytań ofertowych wygenerowanych na stronie. Dzięki temu istnieje możliwość porównania efektywności różnych reklam i kampanii, także prowadzonych w innych mediach (np. bannery w portalach, mailingi itp.).

Bieżące monitorowanie kampanii pozwala nam na bieżąco optymalizować jej parametry tak, aby przyniosła ona największe korzyści. Idea Optima posiada certyfikat Google Adwords Qualified Company, co potwierdza nasze kompetencje w zakresie kampanii reklamowych w Google. Zapraszamy Państwa do wypróbowania naszych umiejętności!

Paweł Wiącek
Dyrektor ds. handlu i marketingu
e-mail: pawel.wiacek@ideaoptima.pl

Dbamy, aby każda złotówka przyniosła maksymalny zysk.

Porozmawiajmy o tym jak dotrzeć do Twoich klientów.