Korzyści

Sprawdź w jaki sposób pomożemy Ci dotrzeć do użytkowników konkretnych serwisów

Korzyści

Kampania kontekstowa to nieograniczone możliwości dotarcie z komunikatem marketingowym do użytkowników spoza wyszukiwarki. Kierując się naszymi celami reklamowymi możemy zdecydować czy nasza reklama na podstawie dobranych słów kluczowych ma być kierowana na tematycznie powiązane serwisy www z naszym produktem, czy samodzielnie wybrać konkretne serwisy internetowe na których chcemy zobaczyć naszą reklamę. Dzięki tak precyzyjnemu kierowaniu reklamy możemy dotrzeć z naszym przekazem marketingowym do ściśle określonej grupy docelowej. Przykładowe reklamy mogą wyglądać następująco:

Baner MarvipolZegarki
Przykład reklamy graficznej.

Reklama kontekstowa może przybierać formy tekstowe, graficzne i video. Tak szerokie formy przekazu w połączeniu z precyzyjnym kierowaniem reklamy pozwala na tworzenie bardzo efektywnych kampanii. W zależności od potrzeb możemy tworzyć kampanie świadomościowe budujące wizerunek marki lub też dotrzeć do użytkowników ściśle zainteresowanych daną tematyk.
Obok korzyści płynących z trafnego nakierowania reklamy kontekstowej na grupę docelową, tę nowoczesną formę kampanii wyróżnia:

Dotarcie do ludzi o precyzyjnych zainteresowaniach

Ważnym atrybutem reklamy kontekstowej jest możliwość kierowania reklamy do małych witryn o ściśle wybranej tematyce. System na podstawie podanych słów kluczowych automatycznie kieruję reklamę tylko do tych witryn, które tematycznie ściśle odpowiadają reklamowanemu produktowi np. reklama biura podróży będzie wyświetlana na stronach poświęconych turystyce.

Tani sposób na dotarcie na markowe serwisy

Emisja reklamy wielokrotnie tańsza niż przy bezpośrednim zakupie w serwisach. Jest to także sposób dużo szybszy i wygodniejszy.

Możliwość wyboru witryny docelowej

Korzystając z usługi reklamy kontekstowej mają Państwo możliwość samodzielnego wyboru serwisów docelowych na których ma się wyświetlać Państwa reklama. Można także wykluczyć witryny niepożądane, na których nie chcemy zobaczyć naszych reklam.
kontekst_portale

Bardzo dokładne targetowanie

Reklamę kontekstową można bardzo precyzyjnie skonfigurować tak, aby nakierować reklamę według kryterium: wiek, płeć, kategorie, tematy, lokalizacji geograficznej użytkownika: kontynentu, kraju, województwa, miasta, a nawet konkretnej dzielnicy. Dzięki temu reklamodawca może dotrzeć do precyzyjnej dobranej grupy docelowej.

Opłata tylko za wejście na stronę

Nie ponoszą Państwo kosztów za samo wyświetlenie reklamy. Pozwala to na emisję banerów reklamowych, budowanie wizerunku marki ponosząc tylko koszty pośrednie, bezpośrednich kliknięć w reklamę. W reklamę kliknie tylko ten użytkownik zainteresowany ofertą, pozwala to na nie inwazyjne prowadzenie efektywnych kampanii sprzedażowych.

Zwiększony zasięg oddziaływania biznesu

Reklama na stronach www to świetnie uzupełnienie i powiększenie zasięgu dla kampanii reklamowych prowadzonych w wyszukiwarkach. Szeroki zasięg (95%polskich Internautów czyli prawie 17mln użytkowników) w największych witrynach polskiego Internetu (np. WP, Onet, Interia, Gazeta.pl, Youtube) i małych serwisach tematycznych. Daje pełnię możliwości w dotarciu do użytkowników spoza wyszukiwarki.

Profesjonalna kampania – Reklama w pełni kontrolowana

Bieżąca analiza statystyk i optymalizacja ustawień kampanii przez certyfikowanego specjalistę pozwala na pełną kontrolę nad kampanią pozwalając na maksymalizację efektu prowadzonych działań. Jako certyfikowany Partner Google zapewniamy najwyższe standardy prowadzenia kampanii. Przygotowujemy indywidualne rozwiązania maksymalnie wykorzystując potencjał marketingowy naszych klientów.

Dbamy, aby każda złotówka przyniosła maksymalny zysk.

Porozmawiajmy o tym jak dotrzeć do Twoich klientów.